Ne zaboravi Like and Share

Keksići Banini

Hvalite, kritikujte, dodajte svoje verzije recepta: Možda želite pročitati i ovo? Plugin for WordPress, Blogger...
Tako jednostavan,a tako dobar:) Ovo je prvi recept iz Mutfaka koji sam morala ponoviti dva puta zaredom.Jednostavno je bilo malo jedna tura ovih keksića.Vrlo mehki,ukusni,sa malo sastojaka dobije se nešto što vam može utoliti glad uz čašu mlijeka,ili opet navečer ako volite kao mi očajavati porodično uz domaći čaj :)
Probajte,nećete se pokajati.Iznenadite i sebe i druge;)

Potrebno:

-3 jaja
-pr.za pecivo (laganini)
-1 vanilin šećer (laganini)
-3 šoljice šećera (šoljica je priložena na jednoj od slika-za bos.kafu)
-2 šoljice ulja
-10-11 šoljica brašna (klas)

+ dzem/marmelada  po želji za punjenje

Priprema:

-Jaja ,šećer i vanilin izmutiti dok se šećer ne istopi
-Dodati ulje,onda brašno i na kraju pr za pecivo
-Na kraju miješati ručno dok se na napravi čvršće tijesto kao za gurabije
-Od tijesta praviti manje kuglice (bukvalno kuglice) i redati u tepsiju na pek papir
* Pošto je tijesto poprilično ljepljivo,ja sam nasula u malu zdjelicu ulja te s vremena na vrijeme bih namastila dlanove,tako da su kuglice bile sjajne(u svakom smislu:)
- Na svakoj kuglici napraviti udubljenje u sredini.
*Neko to radi rukom,ja sam htjela da  bude malo preciznije pa sam koristila dršku od šprica za tulumbe (ima ga na slici).I on se malo naulji da se nebi tijesto lijepilo i pokvarilo oblik keksića.Naravno i vi se moežte snaći na sličan način..
-Udubljenja puniti željenim džemom,ili marmeladom..
*Uglavnom je bolje raditi s nečim što nije tečno u protivnom bi moglo curiti po tepsiji.U prvoj turi je bio domaća marmelada od dunja i jabuka,u drugoj turi sam samljela šaku hurmi,šaku oraha i šaku neprženih suncokretovih sjemenki.Moram priznati da je ova druga smjesa bila mnogo ukusnija,s toga ako imate i ove
sastojke preporučujem ovu zdravu smjesu za punjenje bilo kojih kolača.

Prijatno.












http://isprobanirecepti.weebly.com/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Get Free Updates in your Inbox
Follow us on:
facebook twitter gplus pinterest rss