Ne zaboravi Like and Share

Keksići s makom u kalupu za Maamoul

Hvalite, kritikujte, dodajte svoje verzije recepta: Možda želite pročitati i ovo? Plugin for WordPress, Blogger...

Prvo sam imala na umu napraviti Maamoul,zapravo je i kalup  kupljen specijalno za tu namjenu.Maamoul su libanonski keksici punjeni mjljevenom smjesom od datula/hurmi. Pošto sam željela isprobati kalup,a nisam imala potrebne sastojke za Maamoul ,  sjetim se da bi mogla napraviti makar neke keksice koristeci
kalup.
Ono,kao probne.
Smjesa je skoro ista kao kod Lincera,samo što sam dodala dodatnih 100gr šećera da ne budu blago slatki nego baš slatki:)
Za Lincere je dovoljno 100gr,jer oni dobiju dodatnu slatkocu od dzema ili marmelade,zavisi cime se mazu,tako da je to doovljno za njih.
I bi proba......iii nisam PREzadovoljna ucinkom.Tj.jesam ukusom keksica,ali izgledom,ne baš :/ ..
S kalupom se i da nekako baratati ,samo se treba dobro pouljiti,svaka ona linija treba biti podmazana da bi kolacic mogao slobodno izaci van,medjutim ,ne mogu se pohvaliti da sam pazila na temp.pecenja,a koja
mnogo utice na sam izgled keksica :/ Znaci,ipak je do mene. Kiks veliki :/ Iako sam znala da ovim keksicima treba biti mala temp.kad se peku,ja sam u pocetku ukljucila 200C ..,greška...Noo,bit je svakako bio da se kalup isproba,i sve u svemu nije loš,može se .. ;) Mada vjerujem da je ipak bolji onaj  u obliku drvene
kašike.
Pretpostavljam da se na drvetu tijesto nebi tako lijepilo kao za plastiku.Bice jos isprobanih recepata sa ovim kalupom,ako nista moze se koristiti za neke nepecene kolacice.

Potrebno:

-300gr  brasna
-1 kasika gustina
-200 gr secera u prahu
-200gr margarina narezan na listice
-4 zumanjka
-100 gr mljevenog maka (kod mene je bio zrnast,male loptice,ali sam ga ja naknadno samljela u masini za mljevenje orasastih plodova)

Priprema:

-Umutiti zumanca sa secerom ,dodati margarin i mijesiti rukom..redom dodavati ostale  sastojke dok se ne umijesi tijesto srednje cvrstine,onako da se moze raditi sa snjim
-Tijesto umotati u celofan ili foliju ili u obicnu kesu i ostaviti u frizideru 20ak do pola sahata da se malo stegne , lakse je rukovati sa njim
-Tijesto izvaditi iz friz.,kidati male komadice i puniti dio u kalupu zeljenog oblika (redoslijed prikazan na slikama)
-Znaci,prvo dobro pouljiti dio na kalupu koji ce se puniti,ja sam to radila cetkicom..Ubaciti komad tijesta ali tako da dio koji se puni na kalupu bude bas napunjen,ne polovicno nego natrpati bukvalno i malo prstima poravnati da bi se mogao oslikati detalj/šara koji je na dnu kalupa.Uzeti mali nozic pa lagano
povlaciti prema dole da se visak tijesta odstrani i poravna donji dio kolacica.
-Pri povlacenju nozicem vec ce on djelimicno izaci iz kalupa,samo ga jos malo iscackati rukom i on ce ispasti sam.
- Kolacic  popraviti rukom ako je malo deformisan,i redati na pek papir
* Moram priznati da mi se jedino ova šara na sredini (velika) svidja.Ona mi je nekako najbolje uspjela,ove manje nisu :/ Iskreno nisam skontala do koga je,do mene ili do kalupa :/  :) Ova velika svakako odgovara za ovu vrstu kolacica,jer su ostale premale pa budu kao neke hrpice tijesta.
-Temp.je jako vazna kao sto sam na pocetku rekla.i zbog zadrzavanja oblika ,samo izgleda kolacica ,a i zbog boje koja i nije bas lijepa kad planu kao kod mene :))) Pa ih treba peci na 180C  15ak min,ili opet zavisno od vase rerne najvise 20ak min.
-Kada se ispeku,ostaviti koji min da se prohlade ,da malo ocvrsnu jer su u pocetku vrlo mehki,te ih staviti u neku plasticnu zdjelu s poklopcem radi duzeg ocuvanja ili da skroz ne otvrdnu ,onda su kao kamen .

Prijatno:)

















 http://isprobanirecepti.weebly.com/



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Get Free Updates in your Inbox
Follow us on:
facebook twitter gplus pinterest rss