Ne zaboravi Like and Share

Marmelada od plodova duda (murva, dudinjka...)

Hvalite, kritikujte, dodajte svoje verzije recepta: Možda želite pročitati i ovo? Plugin for WordPress, Blogger...

Sastojci

Plodovi duda Ja sam imala otprilike 2,5kg
oko 1kg secera (ko voli slađe može i malo više)
2 dzem fiksa


Priprema

1. Najtezi deo nabaviti plodove duda!

Ja sam ispod drveta stavila najlon a onda tresla grane!



2. 
Ubran plod staviti u dublji sud i naliti vodom na povrsinu ce isplivati sve one koje su suve i koje ne valjaju!

Sto ne vazi i za grencice i listice njih cete morati rucno da izvadite!


3. Dobro ocedite, One male drskice netreba skidati. Stavite na vetru sa malo secere i kuvajte od pocetka vrenja nekih 5min.

4. Zatim stapnim mikserom dobro izmiksirajte da dobijete kasu.

5. Sada dodajte ostatak secera i kuvajte jos nekih 3-4min. A onda dodajte dzem fiks. (Drzite se upustva na kesici)


Sto bi znacilo jos 3min kuvanja i gotovo!!

Posluživanje

Moj savet obavezno stavite rukavice inace će vam ruke biti prljave...

coolinarika.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Get Free Updates in your Inbox
Follow us on:
facebook twitter gplus pinterest rss