Ne zaboravi Like and Share

Maslenica

Hvalite, kritikujte, dodajte svoje verzije recepta: Možda želite pročitati i ovo? Plugin for WordPress, Blogger...
Posto u vecini slucajeva na pocetku recepta pisem, kao MI volimo to(neko) jelo(inace i ne spremam koja ne volimo:))).. Reci cu da ovo jelo,voli moja prijateljica:)I kad god je pitam sta hoces da ti pripremim kad budes dolazila kod mene,ona kaze..'ono tvoje jelo s kajmakom':)) Ovo jelo bi moja rhm. mama zvala masenicom-vjerovatno izvuceno iz makedonskog jezika.Masenica je ,nesto sto se masti,pomašćuje.Sto nije daleko od istine,jer se na kraju zavrsava sa tim mašćenjem,to bi na nasem bilo,polijevanjem necim masnim,kao kajmak i maslo:))
Ima slicnih recepata i kod nas u Bosni ..i Hercegovini:))A to je kljukusa.Kljukusa ima dosta nacina,a jedna od njih je ova moja masenica.
Rekla bih da je to ,jedno seljacko,jeftino jelo,koje se spravljalo od onih sastojaka koja je svaka kuca(tada)imala i koristila.Jednostavno,brasno,so i voda..i na kraju taj zaljev,od masla i kajmaka.
Nema nekog posebnog sesrvisa.Jednostavno ,tepsija na sred sofre ,svakom po viljuska i navali:)))Ja je i dan danas najvise volim tako jesti ,iz tepsije:))
Mamina masenica je preko mene dozivjela neke promjene,pa cu ja svoju varijantu napisati.

Potrebno: za tri osobe

- 2 jaja
- oko litar vode(hladne)
-brasna,onoliko koliko je potrebno da se dobij smjesa ista kao za palacinke 
-na vrh kasike pr.za pecivo
-malo soli
-par kasika putera
-par kasika kajmaka,a moze i pavlaka pomijesana sa mladim sirom,ili nekim masnim sirom

Priprema:

-Od vode i brasna umutiti smjesu gustine kao za palcinke,mozda ipak maalkice gusca
-Dodati umucena jaja,so,i pr.za pecivo
-Dobro umutiti da ne bude grudvica
-Na teflonskoj tepsiji(bolja je teflon ,ako se ima,jer se ne lijepi),staviti par kapi ulja,zagrijati je u rerni,pa nasuti smjese ,toliko,samo da pokrije dno
Ne smije se pretjerati,u protivnom ,jufka ce biti predebela i moze se desiti da vam u sredini ostane nepecena.
-Svaki naredni put,uljiti tepsiju prilikom sipanja nove smjese..a pecenu izvaditi i pokriti kuhinjskom krpom da omeksa
-To bi bi bio neki proces isti kao kod pecenja palacinaka,samo sto je ovo u rerni..
I sve tako dok se ne potrosi cijela smjesa.
-U istoj tepsiji(ja tako radim) jufke  nakidam na komadice ,velicine zalogaja
-Polijem smjesom od istopljenog kajmaka i putera..ili vec kombinacije koju vi imate u frizideru..a to je,mozda ..puter i pavlaka,ili cak moze i ulje umjesto putera,ili dodati mladog sira u istopljenu smjesu..Znaci sve je po ukusu,ili onoga sto vi imate u tom trenutku.Bitno je da se ne ohladi,jer je topla mnogo ukusnija.
(kod mene ovaj putje pavlaka i mladi sir)

http://isprobanirecepti.weebly.com/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Get Free Updates in your Inbox
Follow us on:
facebook twitter gplus pinterest rss