Ne zaboravi Like and Share

Salata s kineskim preljevom i teriyaki piletinom u tortilja košaricama

Hvalite, kritikujte, dodajte svoje verzije recepta: Možda želite pročitati i ovo? Plugin for WordPress, Blogger...
Internet mi je ponovno bio inspiracija za jelo. Točnije tortilja košarice koja sam vidio punjene cezar salatom.
Ali kako mi je cezar salata nešto učestalo odlučio sam napraviti mali twist te sam iskoristio jedan kineski preljev sa sezamom za svoju salatu, a piletinu sam pripremao s teriyaki umakom.
Što se tortilja košarica tiče za njih sam našao na eBayu odlične kalupe gdje se one samo utisnu u sredinu i ispadnu u obliku zvijezde, ali kako nisu došle na vrijeme na kraju sam ih napravio sam ručno u običnim posudama za žitarice i ako se mene pita odlično su ispale :). Pa ako vam ne treba velika količina takvih košarica uštedite si 50 kn i radite ih i sami tako doma.
A sada priprema…

Sastojci

Za kineski preljev za salatu
  1. 1.Soja umak (1 dcl)
  2. 2.Rižin ocat (2 jušne žlice, 0,25 dcl)
  3. 3.Suncokretovo ulje (2 jušne žlice, 0,25 dcl)
  4. 4.Sezamovo ulje (1 jušna žlica)
  5. 5.Šećer (30 g)
  6. 6.Voda (2 jušne žlice)
  7. 7.Sezam sjemenke (1 jušna žlica)
  8. 8.Naribani đumbir (1/2 žličice)
Za salatu
  1. 1.Pileća prsa
  2. 2.Teriyaki umak
  3. 3.Mladi luk
  4. 4.Matovilac
  5. 5.Cherry rajčice
  6. 6.Šipak
  7. 7.Kristal zelena salata
  8. 8.Mrkva
  9. 9.Sir
  10. 10.Tortilje

Recept

Sve sastojke za preljev stavite u jednu posudu i dobro promiješajte da se šećer otopi i svi sastojci povežu. Preljev zatim stavite u zatvorenu posudu i stavite u hladnjak sve do njegove pripreme.
Ovaj preljev možete koristiti i na duži period, pa ako vam se svidi slobodno si i veću količinu pripremite i koristite po potrebi.
Tortilje (kupovne sam koristio radi brzine za ovaj recept) stavite u mikrovalnu pećnicu na pola minute da omekane. Zatim ih možete na par načina oblikovati. Prvi je da ih poslažete na naopako okrenuti kalup od muffina između izbočenja. Tako ćete dobiti košarice s 4 vrha.
Drugi način je da koristite gotove zvjezdaste metalne kalupe u koje samo utisnete tortilju da prijanja uz sve rubove i to je to.
A treći način, i onaj koji sam ja koristio, je da sam stavio tortilju u malo manji duboki tanjur. Tako ona nije mogla cijelom površinom prijanjat uz stijenke tanjura a izbočene krajeve sam prstima uspio oblikovati u koji kog broj krakova sam htio.
Tortilje stavite peći na 200 stupnjeva par minuta, i čim vidite da počinju dobivati zlatno smeđu boju izvadite ih van. Ali dobra pazite na njih jer jednom kada počnu mijenjati boju pola minute je dovoljno da pregore (testirano) :).
Za salatu i piletinu nisam pisao količine jer tu si sami odredite koje vam količine kojih namirnica najbolje odgovaraju i napravite mix prilagođen vašim željama.
Zelenu salati narežite na male trakice isto kao i mrkvu. Za mrkvu možete koristiti i “šiljilo” pa da vam ispadnu mali rezanci. Matovilac operite i očistite.
Cherry rajčice prepolovite ili narežite na četvrtine, a mladi luk na male kolutove. Očistite i jedan šipak.
Pileća prsa narezana na kockice stavite dinstati na suhu wok tavu. Dodajte samo par žlica teriyaki umaka i nikakvih drugih začina. Teriyaki umak je dovoljno jak i slan da uz njega ne treba ništa drugo, a i meso će tako imati specifičan okus za ovu salatu. Kada je meso zapečeno sa svih strana odložite ga sa strane i pustite par minuta da se meso ohladi.
Sve povrće pomiješajte rukama i s njim napunite tortilja košarice. Preko povrća posipajte malo naribanog sira, šipak i komade teriyaki piletine. Na kraju sve prelijte s kineskim preljevom koji ste pripremili i pomiješajte.
Dobar tek!

Priprema salata s kineskim preljevom i teriyaki piletinom kroz fotografije









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Get Free Updates in your Inbox
Follow us on:
facebook twitter gplus pinterest rss